Fotokonkurranse! Tema: Bilfri Bergen by

Alle kan delta, alle bidrag blir vurdert !

Du kan vinne:

• 1.premie: Matkurv på Reindyrka. Verdi: kr. 500,-
  • 2.premie: Gavekort på Den Grønne Sykkel. Verdi: kr. 500,-
  • 3.premie: Ny MDG T-skjorte: Verdi: 150 kroner

De 10 beste bidragene vil også kunne komme på trykk i de fremtidige brosjyrene og det alternative budsjettforslaget til MDG Bergen. Bidrag vil bli vist i et fotogalleri på mdg.no/bergen og postert på Flickr-gruppen vår Bilfri Bergen by.

Frist for innsendelse av bilder: innen 20. desember 2012

Praktisk:

Foto sendes til diane.berbain@bergen.kommune.no og kan i tillegg posteres på Flickr-gruppen Bilfri Bergen by med tag #mdgkonkurranse. Bildene må ikke være nye, men de kan ikke ha vært publisert for andre. Bildene må ha høyeste oppløsning på kameraet ditt og være i jpeg-format. Navn, adresse  må sendes i e-posten sammen med bildene. Juryen får ikke disse opplysningene.

Temaet for konkurransen er Bilfri Bergen by. Se eksempler av bilder i Bilfri Bergen by gruppen.

Bruk gjerne fantasien. Bildene kan bruke humor eller alvor, fange et øyeblikk eller være arrangert. Det viktigste er at man viser hvor fin Bergen er – uten bil.

Fotokonkurranse er åpen for alle, også ikke-medlemmer.

Juryen vil bestå av medlemmene i styret.

Regler for deltakelse:

1. Hver deltaker kan delta med flere bilder. Bildene må ikke være nye, men ikke tidligere publisert.
  2. Juryen kårer vinnerbidragene og juryens avgjørelse er endelig.
  3. Innsender er klar over at de 10 beste bidragene vil kunne bli brukt til MDG Bergen materiale.
  4. Innsender må oppgi fullt navn, adresse, eventuell organisasjonstilknytning når de sender bildene.
  5. Nødvendige personopplysninger vil bli lagret for å administrere konkurransen. Etter konkurranseperiodens slutt vil disse opplysningene bli slettet.
  6. Bildene merkes med tag #mdgkonkurranse om de posteres på Flickr-gruppen Bilfri Bergenby.
  7. Bildene skal være i JPEG-format, og med høyest oppløsning på kameraet ditt.
  8. Innsendere kan kun delta med bilder de selv har fotografert. Det er innsenders ansvar å sørge for å ha opphavs- og/eller fotorett til bildene og å sørge for at eventuelle personer på bildene har gitt samtykke at bildene offentliggjøres. Rettsstridig, upassende eller krenkende materiale vil bli forkastet.
  9. MDG Bergen forbeholder seg retten til å offentliggjøre alle innsendte bidrag vederlagsfritt på organisasjonens nettsider, i opprinnelig eller redigert utgave. MDG Bergen forbeholder seg også retten til å benytte innsendte bidrag i forbindelse med profilering av organisasjonen. I den grad det er praktisk mulig, vil bildene bli kreditert med opphavspersonens navn.
  10. MDG Bergen forbeholder seg retten til å benytte bidrag som illustrasjoner i egne publikasjoner etter konkurransens slutt. Bildene vil bli kredidtert med fotografens navn.
  11. Konkurransen er åpen for alle.