Bli med på medlemsmøte: Programkomiteen vil ha dine innspill!

Vi er i gang med å lage tidenes grønneste lokalprogram.

11. juli 2022

Programkomiteen til Bergen MDG er i full gang med å lage tidenes grønneste lokalprogram. Vi samler nå deres innspill til ulike politiske temaer, og vi trenger din hjelp!

Vi inviterer derfor til to medlemsmøter i august for å diskutere utformingen av vårt nye lokalprogram til valget 2023. Vi ønsker å ha en inkluderende prosess, der flest mulig får anledning til å påvirke og diskutere hvordan politikken vår skal være i neste periode. Begge møtene avholdes på vårt partikontor i Lodin Lepps gate 1. Det blir enkel servering.

Møte torsdag 18. august, kl. 18-20

Vår byråd Katrine Nødtvedt deltar, og vi fokuserer på kultur, mangfold og frivillighet. På dette møtet vil vi også diskutere hva som skal være hovedsakene våre i neste periode. Programkomiteen vil legge frem noen forslag, og medlemmer er velkomne til å foreslå endringer og alternativer.

Møte onsdag 31. august, kl. 18-20

Vår byråd Thor Haakon Bakke deltar, og vi fokuserer på grønn byutvikling, samferdsel, klima og natur.
Hjertelig velkommen til vårt politiske verksted!

Send oss gjerne dine innspill skriftlig på epost, til bergen@mdg.no

Grønn hilsen fra programkomiteen
Christine Ødegaard