Engasjer deg!

Det har vært stortingsvalg i år. Resultatet ble kanskje ikke like godt som vi hadde håpet, men det gir desto større grunn til å stå på fram mot lokalvalget 2019 og neste Stortingsvalg! I januar/februar skal vi avholde årsmøte og trenger innspill til valgkomité, programkomité, medlemmer til nytt styre og nominasjonskomité.

Hvis du har lyst til å bidra som frivillig, om det er lite eller stort, kan du melde deg som frivillig ved å sende en mail til lokallaget her i Bergen eller ta kontakt med fylkessekretær Kristin HammeråsDet finnes utallige store og små oppgaver som vi trenger hjelp til – alt fra å stå på stand, til snekring, trivselsskaping, verving, bading, kjøring, sykling, ringerunder, fotografering, matlaging, skriving, tegning, fundraising og mye mer.

Vi oppfordrer også alle til å møte opp på våre arrangementer. Her kan man være aktiv eller passiv – alt etter hva man selv føler for. Vi setter pris på at du kommer uansett! Følg også med på hva som skjer framover gjennom våre Facebooksider.

Du kan også engasjere deg i bydelslag, Grønn Ungdom eller Grønne Studenter.

Vil du støtte MDG Bergen økonomisk, bruk kontonr.  1254.05.69884

BYDELSLAG I MDG BERGEN

Blir du med i et bydelslag kan du være med å utforme politikken i din egen bydel!

Ta kontakt med bydelskontakten i din bydel.